
Bergen 1.-2. juni
Oslo 8.-9. juni
Oslo 7.-8. september
Lær deg kjernemodellen til fingerspissane!
Kjernemodellen er eit enkelt og praktisk rammeverk for å samarbeide tverrfagleg om å lage betre innhald for digitale produkter og tenester.
Metoden består av eit kjerneark, eit workshopformat (kjerneverksted) og ein praktisk filosofi for tverrfagleg samarbeid.
Til saman utgjer dette eit felles, enkelt og kraftig verktøy som kan gi effektar som:
- Forankring på tvers av siloar og fagområder
- Samarbeid på tvers av tverrfaglege team
- Eigarskap til prioriteringar i digitale prosjekt
- Økt forståing for brukarperspektiv og strategi
På dette eksklusive kurset lærer du deg kjernemodellen til fingerspissane, direkte fra opphavsmannen.
Etter kurset vil du være trygg på rigge, førebu og gjennomføre gode prosessar med kjernemodellen i din eigen organisasjon.
Her har du 27 (!) gode grunnar til å bli med på kurset
Kurset passar for
Dette lærer du
Sertifisering
Forkunnskaper
Dokumentasjon og oppfølging
Sagt om kurset
Sagt om kjernemodellen
Bedriftsinterne kurs
Grupperabatt
Praktisk informasjon
Sagt om kurset

Elisabeth Heidenstrøm
Customer Marketing Manager, Sopra Steria
Utrolig nyttig kurs med masse praktiske eksempler som gjør det enkelt å ta i bruk kjernemodellen med en eneste gang. Gleder meg til å teste det ut på egne prosjekter!

Evind Skogen
Fagansvarlig innhold, Netlife
Dette var en grundig og god innføring i kjernemodellen fra A-Å. Det er et utrolig praktisk verktøy, og selv om jeg har brukt det i flere år var det veldig nyttig med en skikkelig gjennomgang fra "Mr Kjernekar" Are.

Jarle Stokkland
Nettredaktør, NVE
Med inspirerende metodikk fikk jeg god forståelse av metoden, og jeg føler meg kompetent og motivert til å ta i bruk kjernemodellen og ikke minst fasilitere kjerneverksted i min organisasjon.
Kurshaldar

Are Gjertin Urkegjerde Halland
Are (også kjent som "Kjernekaren") er opphavsmann til kjernemodellen, og en nestor innenfor fagfelter som brukertesting, informasjonsarkitektur, innholdsstrategi og innholdsdesign.
Han er forfattar av boka "Kjernemodellen - eit praktisk verktøy for å lage bedre digitale tjenester."
Boka kjem straks på engelsk med tittelen "The Core Model - a common sense approach to strategy and design"