
Sett innhaldet i sentrum!
Har du ansvar for ei katotisk nettside eller digital teneste?
Sliter du med å få forankring og gjennomslag for prioriteringar?
Da bør du lære deg kjernemodellen, ein enkel og effektiv metode som hjelper deg å
- tenke strategisk og brukarorientert samtidig
- sjå tenesta di i eit heilheitsperspektiv
- samarbeide på tvers av avdelingar og fagområder
- sette innhaldet i sentrum
- starte med det viktigaste
- gjere det enkelt og konkret
Vert for webinaret er Are Gjertin Urkegjerde Halland, opphavsmann til kjernemodellen og medforfattar av boka "Kjernemodellen - et praktisk verktøy for å lage bedre digitale tjenester".
Agenda for webinaret
09.00-09.30 Introduksjon til kjernemodellen
09.30-10.00 Spørsmål og svar
Send gjerne inn spørsmål på forhånd, så er du garantert å få svar 😉
Mvh Are
Påmelding:
Ved påmelding godtar du også å få nyhetsbrevet om kjernemodellen. Fagleg toppkvalitet, ingen spam og enkel avmelding.
Sagt om kjernemodellen
«Kjernemodellen er det smarteste verktøyet du kan bruke når du skal jobbe med de viktigste områdene i tjenesten din, på nettsiden din eller i nettbutikken din.»
Are W. Sandvik, kommunikasjonssjef i ShiftX
«Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.»
Torstein Aas-Hansen, digital sjefredaktør i Gjensidige
«Alle som jobber med nettsider bør lære seg kjernemodellen.»
Anders Hakstun, UX- og informasjonsstrategi i Bouvet