Kjøp boka
Strategisk innholdsdesign med kjernemodellen

Sett innhaldet i sentrum!

Har du ansvar for ei katotisk nettside eller digital teneste?

Sliter du med å få forankring og gjennomslag for prioriteringar? 

Da bør du lære deg kjernemodellen, ein enkel og effektiv metode som hjelper deg å

  • tenke strategisk og brukarorientert samtidig
  • sjå tenesta di i eit heilheitsperspektiv
  • samarbeide på tvers av avdelingar og fagområder
  • sette innhaldet i sentrum
  • starte med det viktigaste
  • gjere det enkelt og konkret

Vert for webinaret er Are Gjertin Urkegjerde Halland, opphavsmann til kjernemodellen og medforfattar av boka "Kjernemodellen - et praktisk verktøy for å lage bedre digitale tjenester".

Agenda for webinaret

09.00-09.30 Introduksjon til kjernemodellen

09.30-10.00 Spørsmål og svar

Send gjerne inn spørsmål på forhånd, så er du garantert å få svar 😉

Mvh Are

Påmelding:

Ved påmelding godtar du også å få nyhetsbrevet om kjernemodellen. Fagleg toppkvalitet, ingen spam og enkel avmelding.

Sagt om kjernemodellen

«Kjernemodellen er det smarteste verktøyet du kan bruke når du skal jobbe med de viktigste områdene i tjenesten din, på nettsiden din eller i nettbutikken din.»
Are W. Sandvik, kommunikasjonssjef i ShiftX

«Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.»  
Torstein Aas-Hansen, digital sjefredaktør i Gjensidige

«Alle som jobber med nettsider bør lære seg kjernemodellen.»
Anders Hakstun, UX- og informasjonsstrategi i Bouvet