Kjøp boka

Strategisk innholdsdesign
med kjernemodellen 

Gratis webinar torsdag 13. januar kl 12-12.45

Start med det viktigste!

Innholdet du jobber med er et av de mest forretningskritiske elementene virksomheten din rår over.

Som regel er innholdet det første - av og til det eneste - møtepunktet mellom kunden og organisasjonen.

Likevel kommer innholdet som regel i andre eller tredje rekke i utvikling og forvaltning av nettsteder og digitale tjenester.

Strategisk innholdsdesign med kjernemodellen handler om å gi innholdet plassen det fortjener i organisasjonen.

Innholdsdesign er å gi brukerne det de trenger, når de trenger det og på den måten de forventer det.

Strategisk innholdsdesign handler om å fokusere på det innholdet som gir størst verdi, både for brukeren og for virksomheten.

Kjernemodellen er en praktisk metode for å prioritere, forankre og skape eierskap til det viktigste innholdet.

Bli med på gratis webinar om hvordan du kan bruke kjernemodellen som en brekkstang for å sette innholdet i sentrum!

Bli med på gratis webinar 

Torsdag 13. januar kl 12-12.45

Ved å melde deg på webinaret godtar du også å motta nyhetsbrev om kjernemodellen. Du kan enkelt melde deg av når som helst.

Sagt om kjernemodellen

«Kjernemodellen er det smarteste verktøyet du kan bruke når du skal jobbe med de viktigste områdene i tjenesten din, på nettsiden din eller i nettbutikken din.»
- Are W. Sandvik, kommunikasjonssjef i ShiftX

«Kjernemodellen virker. I all sin enkelhet, og med all sin kraft, gjør den oss i stand til å balansere brukerne sine oppgaver med våre egne mål. For oss har den vært helt sentral i arbeidet med å gjøre kundeorientering til noe mer enn tomprat.»  
Torstein Aas-Hansen, digital sjefredaktør i Gjensidige

«Kjernemodellen er en enkel og nyttig no-nonsense tilnærming til å forstå hvordan brukernes behov og virksomhetens mål sammenfaller. Den hjelper meg å prioritere hva som er viktigst, og analysere hvordan vi skal gå fram for å løse brukerens behov.»
- Jørgen Schyberg, produktsjef, Nasjonalbiblioteket

«Vil du ha et verktøy for å arbeide godt med innhold, hvor brukerne har hovedrollen, men strategien aldri blir glemt, hvor oppgavene blir konkrete og forslagene varierte, som kan brukes alene og sammen med andre, så er det bare å lære seg kjernemodellen!»
- Tone Simonnes, nettredaktør i Kompetanse Norge

Les mer om kjernemodellen

Kjøp boka om kjernemodellen